Sponsorpakket

Header_JPGV_2018

 

De stemming voor de Jaarprijs Goede Voeding 2018 is gesloten. De jury heeft de publieksuitslag in het uiteindelijke oordeel meegewogen. Op 5 april tijdens het Food Future Event is de winnaar bekendgemaakt, evenals twee bijzondere vermeldingen. Albert Heijn/Koninklijke Vezet heeft met verse Pureersoep Pompoen Wortel de Jaarprijs Goede Voeding 2018 gewonnen.

 

Sponsormogelijkheden
De Jaarprijs Goede Voeding wordt uitgereikt om initiatieven te stimuleren die zijn gericht op het verbeteren van het voedingspatroon van de Nederlandse bevolking. De prijs is bedoeld voor voedingsbedrijven die hun producten vanuit een gezondheidsperspectief hebben verbeterd, bijvoorbeeld door minder zout, verzadigd vet, suiker of meer vezel te gebruiken. De winnaar van de Jaarprijs Goede Voeding 2018 wordt bekend gemaakt tijdens het Food Future Event 2018.

Het Food Future Event wordt voor de elfde keer georganiseerd en is het jaarlijkse ontmoetingspunt voor managers, productontwikkelaars en technologen in de voedingsmiddelenindustrie en trekt ruim 300 bezoekers. Het event heeft dit jaar als thema ‘The Future in Food’ en wordt voor het eerst gecombineerd met de Jaarprijs Goede Voeding.
Tot 2011 gaf het Voedingscentrum de prijs uit, onder de naam Jaarprijs Voedingscentrum. Uitgeverij MYbusinessmedia zette de prijs na overdracht door het Voedingscentrum voort onder de naam Jaarprijs Goede Voeding. Dat gebeurt onder de vlag van de voedingsuitgaven voor professionals: Voeding Nu en VMT.

VOOR WIE?:
Product ontwikkelaars, QA managers, voedingskundigen, R&D managers, inkoop/marketing en diëtisten.

                                                                                                                                                        

INTERESSE?
Neem voor vrijblijvend advies contact op met onze media-adviseurs:
Anneloes Veerman, tel. +31 6 12 70 70 14, a.veerman@mybusinessmedia.nl
Monique van Neutegem, tel. +31 6 50 44 94 02, m.neutegem@mybusinessmedia.nl