Voedingcommunicatie

Nieuws

Lekker belangrijk

‘Lekker Belangrijk’ nieuwe campagne beroepsvereniging gewichtsconsulenten In een periode waarin mensen vaak het gevoel hebben ‘druk, druk, druk’ te zijn, roept de Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland (BGN) op om stil te staan bij de essentiële zaken in het leven. Want hoeveel er ook gebeurt op een dag en in een jaar: Samen genieten, tijd nemen voor elkaar en het delen van een gezonde maaltijd, dat is pas echt ‘Lekker Belangrijk’.

kopje koffie

Welke misverstanden zijn er over koffie en thee? Koffie en thee hebben gezondheidseffecten. Beide staan in de Schijf van Vijf. Toch bestaan er nog veel misverstanden over de warme dranken. Welke zijn dit? Branchevereniging Koffie & Thee Nederland brengt de houding en het gedrag van Nederlandse koffie- en theedrinkers in kaart.

Coca Cola zero sugar varianten

Coca-Cola: ‘Negatieve perceptie inspireert ons om alternatieven te zoeken’ Heeft een consument eenmaal een negatief beeld van een bedrijf of zijn producten dan valt dat maar moeilijk te kantelen. Een zoetstof als aspartaam dat bijvoorbeeld in Coca-Cola Light zit, wordt door sommige consumenten nog steeds als het grote kwaad gezien. Hoe gaat een bedrijf als Coca-Cola Nederland hiermee om?

Meer nieuws