Vraag en antwoord

www.voedingnu.nl is deels een betaalde website geworden. Dat betekent dat onze beste artikelen ‘versleuteld’ zijn, ze staan in een ‘besloten’ gedeelte. Alleen met een abonnement kun je deze exclusief lezen. Er zijn verschillende abonnementsvormen. 

Hieronder staan de meest voorkomende vragen. Zit hier je antwoord niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via een e-mail naar klantenservice@voedingnu.nl of telefonisch via (0570) 504 325.

 

1. Mijn Voeding Nu

1.1  Is ‘Mijn Voeding Nu’ anders dan wat je gewend bent op de huidige website? 

1.2 Vanaf wanneer kan ik inloggen?

1.3 Blijf ik naast Voedingnu.nl ook mijn papieren Voeding Nu ontvangen?

 

2. Aanmelden

2.1 Hoe meld ik mij aan voor Mijn Voeding Nu?

2.2 Blijf ik naast VMT.nl ook mijn papieren Voeding Nu ontvangen?

 

3. Inloggen

3.1 Hoe log ik in voor Mijn Voeding Nu?

3.2 Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

3.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

 

4. Abonnement

4.1 Zit 'Mijn Voeding Nu' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?

4.2 Waar kan ik mijn abonnement koppelen?

4.3 Hoe wijzig ik mijn abonnement?

4.4 Hoe zeg ik mijn abonnement op?

4.5 Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?

4.6 Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?

4.7 Hoe weet de site dat ik abonnee ben?

4.8 Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?

 

5. Gegevens

5.1 Hoe wijzig ik mijn gegevens bij Voeding Nu?

5.2 Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van Voeding Nu?

 

6. Problemen

6.1 Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.

 

7. Overige vragen

7.1 Hoe veel artikelen kan ik lezen?

7.2 Wat zijn de kosten voor Voedingnu.nl?



__________________________________________________________________________


1. Mijn Voeding Nu

1.1 Is ‘Mijn Voeding Nu’ anders dan wat je gewend bent op de huidige website? 
Ja en wel hierom:
Voorbeelden van artikelen die je dagelijks kunt lezen zijn: 
► Dagelijks het laatste nieuws, aangevuld met achtergronden en analyses: wat betekent  het voor de voedingsmiddelensector?
► Expertblogs per kennisthema, zoals wetgevingsissues en columns waarin vooraanstaande personen hun visie geven over actuele onderwerpen.
►  Trends in de sector, zowel op strategisch als productniveau. Bijv. complete E-nummerlijsten van alle additieven 
► Opiniepeilingen in de vorm van polls waarin u ziet wat de mening van de sector zelf is. 
► Handige tools waarmee u op vmt.nl aan de slag kunt. Hoe staat u ervoor als het gaat om MVO? Hoe kunt u het beste duurzame palmolie inkopen?

1.2 Vanaf wanneer kan ik inloggen?
Vanaf 5 januari kun je inloggen

1.3 Blijf ik naast Voedingnu.nl ook mijn papieren Voeding Nu ontvangen?
Ja, dit blijft onveranderd.

Terug naar boven

__________________________________________________________________________

 

2. AANMELDEN

2.1 Hoe meld ik mij aan voor Mijn Voeding Nu?
Om je aan te melden voor Mijn Voeding Nu klik je rechtsboven in de rode balk op 'Inloggen'.
Klik vervolgensop de knop 'Account activeren'. Er verschijnt een aanmeldingsformulier. 
Vul het formulier in en klik op verzenden. Je ontvangt een bevestigingsmail in je e-mail inbox.
Klik op de link in de bevestigingsmail. Je bent aangemeld voor Mijn Voeding Nu!

2.2 Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?
Op iedere Voeding Nu die je ontvangt zit een adreslabel met daarop je gegevens. Hierop staat je 6-cijferige abonneenummer (eerste nummer voor de slash). Je kunt je abonneenummer ook opvragen bij de klantenservice van Voeding Nu:  (010)  289 40 08 of klantenservice@voedingnu.nl.

Terug naar boven 
__________________________________________________________________________

 

3. INLOGGEN

3.1 Hoe log ik in voor Mijn Voeding Nu?
Klik op de rode balk op ‘inloggen’ om in te loggen. Vervolgens kun je je inloggegevens invoeren en inloggen. 

3.2 Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Nadat je bent ingelogd kom je op de welkomstpagina. Hier vind je links in het menu, de link Wachtwoord wijzigen’. Via deze link kun je je wachtwoord wijzigen. 

3.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Klik in het inlogveld op de link ‘Wachtwoord vergeten’. Via deze link kun je met je e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.  

Terug naar boven 
__________________________________________________________________________

 

4. ABONNEMENT

4.1 Zit 'Mijn Voeding Nu' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?
De toegang tot ‘Mijn VMT’ is inbegrepen bij een Voeding Nu Optimaal en een Voeding Nu Online abonnement. Ook bij een proefabonnement heb je gedurende de proefperiode toegang tot ‘Mijn Voeding Nu’. 

4.2 Waar kan ik mijn abonnement koppelen?
Log in op Mijn Voeding Nu. Ga op de overzichtspagina van Mijn Voeding Nu naar ‘mijn abonnement’. Klik vervolgens op account koppelen. Vul hier je gegevens in en druk op verzenden. Je account is gekoppeld. 

4.3 Hoe wijzig ik mijn abonnement?
Je kunt je abonnement wijzigen door in Mijn Voeding Nu naar ‘mijn abonnement’ te gaan. Klik hier op de button abonnement wijzigen. Hier kun je middels het formulier je abonnement wijzigen. Telefonisch een wijziging doorgeven kan ook via (010) 289 40 08.
Let op: wijzigingen van uw abonnement worden als volgt doorgevoerd. Een uitbreiding van uw uidige abonnement wordt binnen 5 werkdagen verwerkt. Een opzegging (of een gedeelte hiervan) wordt voor de vervaldatum van de opzegging verwerkt.

Terug naar boven

 

4.4 Hoe zeg ik mijn abonnement op?
We vinden het jammer dat je overweegt je abonnement op te zeggen. Opzeggen kan door te bellen met onze klantenservice via 010 – 289 4008. Je kan ook naar ‘Mijn Voeding Nu’ gaan en vervolgens naar ‘mijn abonnement’. Hier vind je het contactformulier voor wijziging of opzegging van je abonnement.

4.5 Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?
Ja, je kan gewoon inloggen en reageren op openbare artikelen. Afgeschermde artikelen voor abonnees zijn niet meer te lezen.

4.6 Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?
Je account op Voedingnu.nl blijft beschikbaar. Afgeschermde artikelen zijn na het aflopen van je abonnement niet meer te lezen.

4.7 Hoe weet de site dat ik abonnee ben?
De website van Voeding Nu is gekoppeld aan het abonnee bestand van Voeding Nu. Aan de hand van je abonneenummer, postcode en huisnummer kan Voedingnu.nl je abonneegegevens ophalen. 

4.8 Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?
Wanneer u zich registreert, kunt u reageren op artikelen. Heeft u een abonnement, dan kunt u niet alleen reageren op artikelen, maar kunt u gesloten artikelen lezen.

Terug naar boven

__________________________________________________________________________

 

5. GEGEVENS

5.1 Hoe wijzig ik mijn gegevens bij Voeding Nu?
Klik in ‘mijn Voeding Nu’ op ‘mijn gegevens’. Pas de velden aan die je wilt aanpassen en klik vervolgens op ‘wijzigingen opslaan’. Je gewijzigde gegevens zijn opgeslagen.

5.2 Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van Voeding Nu?
Ja. Indien je verhuisd bent, of je wilt het vakblad van Voeding Nu op een ander adres laten bezorgen dan gebeurt dit automatisch na het wijzigen van je gegevens. Hou er wel rekening mee dat de wijziging uiterlijk 3 weken voor het verschijnen van het magazine bij ons binnen moet zijn. Indien dit niet het geval is gaat de wijziging in vanaf het nummer wat daarna verschijnt.

Terug naar boven

__________________________________________________________________________

 

6. PROBLEMEN

6.1 Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.
• Controleer door rechtsboven op inloggen te klikken of je daadwerkelijk ingelogd bent.
• Om artikelen te kunnen lezen moet je een abonnement op Voeding Nu hebben.
Het kan zijn dat je abonnement op Voeding Nu nog niet gekoppeld is aan je registratie. Log in op Mijn Voeding Nu en ga vervolgens naar ‘Mijn abonnement’.  Controleer of daar je abonnement vermeld staat. 

Optie 1: Als daar geen abonnement staat dan kun je je bestaande abonnement koppelen door op account koppelen te klikken. Heb je geen bestaand abonnement op Voeding Nu? Sluit dan een voordelig abonnement af.
Optie 2: Er staat een actief abonnement. Er is waarschijnlijk iets mis met je koppeling. Neem contact op klantenservice via (010) 289 40 08 of klantenservice@voedingnu.nl.

Terug naar boven

__________________________________________________________________________

 

7. OVERIGE VRAGEN

7.1 Hoe veel artikelen kan ik lezen?
Als abonnee van Voeding Nu kun je onbeperkt artikelen lezen.

7.2 Wat zijn de kosten voor Voedingnu.nl?
Voedingnu.nl heeft meerdere mogelijkheden om een abonnement af te sluiten
Bekijk hier de verschillende abonnementen.
Terug naar boven.