Albert Heijn helpt klanten aan een gezondere levensstijl samen met FoodFirst Network

Zaandam, 2 april 2019 12:30 | Laura Habers

Supermarkt Albert Heijn gaat samenwerken met het FoodFirst Network (FFN), een leefstijlplatform waarop specialisten advies geven over voeding, beweging, slaap en ontspanning. CEO van Albert Hein, Marit van Egmond geeft aan dat het bedrijf klanten willen helpen bij een gezondere levensstijl.

‘Het platform en de kennis die wij met FoodFirst Network in huis halen is relevant voor onze klanten en voor ons als bedrijf’, zegt Marit van Egmond. De managing director van FoodFirst Network, Jan Dekker, geeft aan dat het bedrijf een groter bereik krijgt door de samenwerking. ‘Het sluit aan op onze missie om zoveel mogelijk mensen helpen gezonder te laten leven’, aldus Dekker.

Samenwerking

Anoesjka Aspeslagh, externe communicatie bij AH, geeft aan dat de samenwerking de komende maanden meer vorm gaat krijgen. ‘We gaan wel kijken of we bijvoorbeeld voor Albert Heijn-klanten speciale acties op kunnen zetten. Denk aan korting op het lidmaatschap van FFN.’