Vragen

www.VoedingNu.nl is deels een betaalde website geworden. Dat betekent dat onze beste artikelen ‘versleuteld’ zijn, ze staan in een ‘besloten’ gedeelte. Alleen met een abonnement kunt u deze exclusief lezen. Er zijn verschillende abonnementsvormen.

Hieronder staan de meest gestelde vragen over het besloten gedeelte op www.VoedingNu.nl, dat we ‘Mijn Voeding Nu’ noemen. Zit hier je antwoord niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via een e-mail naar klantenservice@voedingnu.nl of telefonisch via (010) 289 40 08.

1. Mijn Voeding Nu

1.1  Waarom moet ik inloggen op www.VoedingNu.nl? 

1.2  Vanaf wanneer kan ik inloggen?

1.3  Blijf ik naast VoedingNu.nl ook mijn papieren Voeding Nu ontvangen?

 

2. Aanmelden

2.1  Hoe meld ik mij aan voor Mijn Voeding Nu?

2.2 Blijf ik naast VoedingNu.nl ook mijn papieren Voeding Nu ontvangen?

 

3. Inloggen

3.1  Hoe log ik in voor Mijn Voeding Nu?

3.2  Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

3.3  Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

 

4. Abonnement

4.1  Zit 'Mijn Voeding Nu' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?

4.2 Waar kan ik mijn abonnement koppelen?

4.3 Hoe wijzig ik mijn abonnement?

4.4 Hoe zeg ik mijn abonnement op?

4.5 Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?

4.6 Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?

4.7  Hoe weet de site dat ik abonnee ben?

4.8 Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?

 

5. Gegevens

5.1  Hoe wijzig ik mijn gegevens bij Voeding Nu?

5.2 Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van Voeding Nu?

 

6. Problemen

6.1 Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.

 

7. Overige vragen

7.1 Hoe veel artikelen kan ik lezen?

7.2 Wat zijn de kosten voor VoedingNu.nl?
_________________________________________________________________________________________




1. Mijn Voeding Nu

1.1 Waarom moet ik inloggen op www.VoedingNu.nl? 
Omdat we naast de journalistieke printedities van Voeding Nu, óók online meer onafhankelijke inhoud willen bieden. Hiervoor hebben we de redactie van Voeding Nu anders ingericht. We hebben bijvoorbeeld meer online redacteuren aangenomen. Daardoor kunnen we nu meer journalistieke verdieping brengen. 
De artikelen zijn overzichtelijk bijeen gebracht in kennisthema’s. U ziet in één oogopslag wat er speelt rond voeding en ziekte, voeding en gedrag, voedingsbeleid, communicatie, productie, overgewicht en meer. Zo vindt u heel eenvoudig de specifieke informatie over uw eigen vakgebied. Relevant, praktisch en diepgaand.
Het niveau dat u van ons gewend bent in de printedities, brengen we nu dus óók 24/7 online. Zo hoeft u nooit meer iets te missen en bent u altijd precies op de hoogte van wat er speelt in de voedingsmiddelenindustrie.

Terug naar boven

1.2 Vanaf wanneer kan ik inloggen?
Vanaf 1 januari kunt u inloggen.

1.3 Blijf ik naast VoedingNu.nl ook mijn papieren Voeding Nu ontvangen?
Ja, dit blijft onveranderd.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________


2. AANMELDEN

2.1 Hoe meld ik mij aan voor Mijn Voeding Nu?
Om u aan te melden voor Mijn Voeding Nu klikt u rechtsboven in de rode balk op 'Inloggen'.
Klik vervolgens op de knop 'Account activeren'. Er verschijnt een aanmeldingsformulier. 
Vul het formulier in en klik op verzenden. U ontvangt een bevestigingsmail in uw e-mail inbox.
Klik op de link in de bevestigingsmail. U bent aangemeld voor Mijn Voeding Nu!

2.2 Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?
Op iedere Voeding Nu die u ontvangt zit een adreslabel met daarop uw gegevens. Hierop staat uw 6-cijferige abonneenummer (eerste nummer voor de slash). U kunt uw abonneenummer ook opvragen bij de klantenservice van Voeding Nu: (0570)  504 325 of klantenservice@voedingnu.nl

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

3. INLOGGEN

3.1 Hoe log ik in voor Mijn Voeding Nu?
Klik op de rode balk op ‘inloggen’ om in te loggen. Vervolgens kunt u uw inloggegevens invoeren en inloggen.

3.2 Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Nadat u bent ingelogd komt u op de welkomstpagina. Hier vindt u links in het menu, de link Wachtwoord wijzigen’. Via deze link kunt u uw wachtwoord wijzigen. 

3.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Klik in het inlogveld op de link ‘Wachtwoord vergeten’. Via deze link kunt u met uw e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

4. ABONNEMENT

4.1 Zit 'Mijn Voeding Nu' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?
De toegang tot ‘Mijn Voeding Nu’ is inbegrepen bij een Voeding Nu Totaal en een Voeding Nu Online abonnement. Ook bij een proefabonnement heeft u gedurende de proefperiode toegang tot ‘Mijn Voeding Nu’.

4.2 Waar kan ik mijn abonnement koppelen?
Log in op Mijn Voeding Nu. Ga op de overzichtspagina van Mijn Voeding Nu naar ‘mijn abonnement’. Klik vervolgens op account koppelen. Vul hier uw gegevens in en druk op verzenden. Uw account is gekoppeld.

 
Terug naar boven

4.3 Hoe wijzig ik mijn abonnement?
U kunt uw abonnement wijzigen door in Mijn Voeding Nu naar ‘mijn abonnement’ te gaan. Klik hier op de button abonnement wijzigen. Hier kunt u middels het formulier uw abonnement wijzigen. Een wijziging kan ook telefonisch worden doorgeven via (010) 289 40 08.
Let op: wijzigingen van uw abonnement worden als volgt doorgevoerd. Een uitbreiding van uw huidige abonnement wordt binnen 5 werkdagen verwerkt. Een opzegging (of een gedeelte hiervan) wordt voor de vervaldatum van de opzegging verwerkt.

4.4 Hoe zeg ik mijn abonnement op?
We vinden het jammer dat u overweegt uw abonnement op te zeggen. Opzeggen kan door te bellen met onze klantenservice via (010) 289 40 08. U kunt ook naar ‘Mijn Voeding Nu’ gaan en vervolgens naar ‘mijn abonnement’. Hier vindt u het contactformulier voor wijziging of opzegging van uw abonnement.

Terug naar boven 

 

4.5 Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?
Ja, u kunt gewoon inloggen en reageren op openbare artikelen. Afgeschermde artikelen voor Totaal en Online abonnees zijn niet meer te lezen.

4.6 Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?
Uw account op VoedingNu.nl blijft beschikbaar. Afgeschermde artikelen zijn na het aflopen van je abonnement niet meer te lezen.

Terug naar boven 

 

4.7 Hoe weet de site dat ik abonnee ben?
De website van Voeding Nu is gekoppeld aan het abonnee bestand van Voeding Nu. Aan de hand van uw abonneenummer, postcode en huisnummer kan VoedingNu.nl uw abonneegegevens ophalen. 

4.8 Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?
Bij registratie kunt u alleen reageren op artikelen, u kunt niet de afgeschermde artikelen lezen. Bent u ingelogd als abonnee dan kunt u beiden.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

5. GEGEVENS

5.1 Hoe wijzig ik mijn gegevens bij Voeding Nu?
Klik in ‘mijn Voeding Nu’ op ‘mijn gegevens’. Pas de velden aan die u wilt aanpassen en klik vervolgens op ‘wijzigingen opslaan’. Uw gewijzigde gegevens zijn opgeslagen. 

5.2 Geldt een adreswijziging ook voor de printeditie van Voeding Nu?
Ja. Indien u verhuisd bent, of u wilt het vakblad van Voeding Nu op een ander adres laten bezorgen dan gebeurt dit automatisch na het wijzigen van uw gegevens. Houdt er wel rekening mee dat de wijziging uiterlijk 3 weken voor het verschijnen van het magazine bij ons binnen moet zijn. Indien dit niet het geval is gaat de wijziging in vanaf het nummer wat daarna verschijnt.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

6. PROBLEMEN

6.1 Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.
• Controleer door rechtsboven op inloggen te klikken of u daadwerkelijk ingelogd bent.
• Om artikelen te kunnen lezen moet u een abonnement op Voeding Nu hebben.
Het kan zijn dat uw abonnement op Voeding Nu nog niet gekoppeld is aan uw registratie. Log in op Mijn Voeding Nu en ga vervolgens naar ‘Mijn abonnement’.  Controleer of uw abonnement daar vermeld staat.

Optie 1: Als daar geen abonnement staat dan kunt u uw bestaande abonnement koppelen door op account koppelen te klikken. Heeft u geen bestaand abonnement op Voeding Nu? Sluit dan een voordelig abonnement af.
Optie 2: Er staat een actief abonnement. Er is waarschijnlijk iets mis met uw koppeling. Neem telefonisch contact op met klantenservice via (010) 289 40 08 of via e-mail klantenservice@voedingnu.nl.

Terug naar boven

_________________________________________________________________________

 

7. OVERIGE VRAGEN

7.1 Hoe veel artikelen kan ik lezen?
Als abonnee van Voeding Nu kunt u onbeperkt artikelen lezen.

7.2 Wat zijn de kosten voor VoedingNu.nl?
VoedingNu.nl heeft meerdere mogelijkheden om een abonnement af te sluiten

Bekijk hier de verschillende abonnementen

Terug naar boven