nieuws

Healthy People introduceert superfruitsappen on-the-go

Algemeen

Healthy People introduceert superfruitsappen on-the-go

Zo’n 75% van de Nederlandse consumenten koopt wekelijks gemiddeld twee drankjes in een meeneemverpakking, blijkt uit onderzoek van MillwardBrown. Healthy People speelt hierop in door vier sappen op de markt te brengen voor onderweg.

Het gaat om de varianten granaatappel en framboos, blauwe bosbes, kokoswater 100% en kokoswater-ananas.

Kartonnen verpakking

De sappen acht Healthy people uitermate geschikt om in de auto te drinken. Het bedrijf koos bewust voor een kartonnen meeneemverpakking. “De verpakking straalt gezondheid en genieten uit en past perfect bij ons merk en onze sappen. Een andere belangrijke overweging bij onze keuze is dat de milieu-impact van karton beperkt is”, zegt Arjanneke Teeuw, oprichter en mede-eigenaar van Healthy People.

Tetra Pak

De verpakkingen zijn uitgerust met een zogenoemde Dreamcap van Tetra Pak.  De sluiting plaatsten de verpakkingstechnologen iets over de rand zodat de onderzijde prettig aansluit bij de lippen. Dit vergemakkelijkt het drinken voor de consument.

De vier meeneemvarianten van Healthy People kosten per pakje van 330 milliliter €1,75 en zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn-to-go, Jumbo, Vomar, Coop, Dirk en Deka.

Reageer op dit artikel