Alpro Foundation lanceert nieuwe website

attachment-ALF-big-spoon

Alpro Foundation heeft zijn website vernieuwd. Er staat voornamelijk informatie op over plantaardige voeding gericht op studenten, academici en professionals die te maken hebben met voeding en gezondheid.

De Alpro Foundation heeft als doel  het bevorderen van wetenschappelijke kennis en onderzoek op het gebied van voeding en gezondheid, met een focus op plantaardige voeding en duurzaamheid.

 

Inhoud

De nieuwe website, www.alprofoundation.org biedt:

- Regelmatig wetenschappelijke updates van toonaangevende deskundigen;

- De mogelijkheid om gratis deel te nemen aan symposia;

- Informatie over de prestigieuze prijzen voor jonge wetenschappers;

- Onderzoeksbeurzen voor academici;

- Toegang tot de publicaties, conferentieverslagen, enz. van de stichting.

 

Nieuw

 ‘Met de nieuwe inhoud en een volledig nieuwe look, in combinatie met een grote gebruiksvriendelijkheid, verwachten we dat het gebruik van de website aanzienlijk zal toenemen, met name door studenten en academici’, aldus Stephanie De Vriese, Nutrition Scientist bij de Alpro Foundation.

Lees verder op Voeding Nu online

'Puur en plantaardig eten het gezondst'

'Jonge kinderen niet ongezonder met plantaardiger eten'

Meer over
Lees ook
Blog: (Bijna) diëtist

Blog: (Bijna) diëtist

Wanneer mensen horen dat ik Voeding en Diëtetiek studeer, verandert een etentje vaak spontaan in een impromptu intakegesprek. “Zijn koolhydraten nou goed of slecht?” Zo begint het meestal. Soms wijzen ze naar de pasta op hun bord: “Is dit wel gezond?”

Vertrouwen van klanten in merken na nep-nieuws ongewijzigd

Vertrouwen van klanten in merken na nep-nieuws ongewijzigd

Nep-nieuws over grote merken tast het vertrouwen van klanten in het merk niet aan. Dit blijkt uit een onderzoek van Yang Cheng van de North Carolina State University.Volgens Cheng is er veel eerder onderzoek verricht naar de reactie van consumenten op nep-nieuws op sociale media, maar er is weinig gekeken naar hoe dit het vertrouwen in merken kan beïnvloeden....

McDonald’s introduceert veggie nuggets

McDonald’s introduceert veggie nuggets

Fastfoodketen McDonald’s biedt haar kip nuggets vanaf deze week ook in een vegetarische variant aan. Met de Veggie Nuggets wil McDonalds’s inspelen op de groeiende behoefte van gasten om minder vlees te consumeren.Dat meldt McDonald’s gisteren. De fastfoodketen zegt te zien dat steeds meer gasten ervoor kiezen om een keertje geen vlees te eten. Veggie...