Stem mee op de winnaar van de Jaarprijs Goede Voeding 2013

attachment-jaarprijs-goedevoeding

Vanaf nu kan er gestemd worden op de drie producten die genomineerd zijn voor de Jaarprijs Goede Voeding 2013. Op de website is een filmpje te zien waarin de producten worden gepresenteerd. Als bezoeker van deze website kun je je stem uitbrengen via de link: Jaarprijs Goede Voeding. Stemmen is mogelijk tot 6 november.

Uit het grote aantal inzendingen zijn de volgende drie producten genomineerd:

Vivera We Love Nature

Een 100% plantaardig product op basis van Lupine. Het product kan worden gebruikt als vleesvervanger bij de maaltijd. De bite en structuur is vleesachtig.

Zonnatura Frisse thee

Deze koude drank valt in het segment dranken/theeën op als een nieuw product. Het is een thee die gezet wordt in koud water. De drank bevat geen calorieën en er zijn geen toevoegingen van andere stoffen gedaan.  

Maggi bouillon, minder zout meer kruiden

De ingezonden Maggi-bouillon bevat in vergelijking met andere bouillons ongeveer 25 procent minder zout. Er zijn verschillende smaken Maggi-bouillons met minder zout in de supermarkt.

De genomineerden presenteren hun product via een filmpje waarna een stem uitgebracht kan worden. De uitslag via deze publieksstemming wordt meegewogen in het eindoordeel van de jury.

Uitreiking

Op dinsdag 12 november zal op het symposium ‘Naar een gezonde voeding’  in Oegstgeest de winnaar bekend worden gemaakt. Inschrijven voor dit symposium is nog mogelijk via de website van VoedingNu.

Lees verder op Voeding Nu online:

Genomineerden Jaarprijs Goede Voeding 2013 bekend

Nieuwe Richtlijnen Goede Voeding leggen accent op voedingsmiddelen en gezondheid

Aantal aanmeldingen Jaarprijs Goede Voeding blijft stijgen

Meer over
Lees ook
Blog: (Bijna) diëtist

Blog: (Bijna) diëtist

Wanneer mensen horen dat ik Voeding en Diëtetiek studeer, verandert een etentje vaak spontaan in een impromptu intakegesprek. “Zijn koolhydraten nou goed of slecht?” Zo begint het meestal. Soms wijzen ze naar de pasta op hun bord: “Is dit wel gezond?”

Vertrouwen van klanten in merken na nep-nieuws ongewijzigd

Vertrouwen van klanten in merken na nep-nieuws ongewijzigd

Nep-nieuws over grote merken tast het vertrouwen van klanten in het merk niet aan. Dit blijkt uit een onderzoek van Yang Cheng van de North Carolina State University.Volgens Cheng is er veel eerder onderzoek verricht naar de reactie van consumenten op nep-nieuws op sociale media, maar er is weinig gekeken naar hoe dit het vertrouwen in merken kan beïnvloeden....

McDonald’s introduceert veggie nuggets

McDonald’s introduceert veggie nuggets

Fastfoodketen McDonald’s biedt haar kip nuggets vanaf deze week ook in een vegetarische variant aan. Met de Veggie Nuggets wil McDonalds’s inspelen op de groeiende behoefte van gasten om minder vlees te consumeren.Dat meldt McDonald’s gisteren. De fastfoodketen zegt te zien dat steeds meer gasten ervoor kiezen om een keertje geen vlees te eten. Veggie...