nieuws

Jumbo Huismerk Lab heeft als thema ‘gezonder leven en eten’

Voedselproductie

Jumbo Huismerk Lab heeft als thema ‘gezonder leven en eten’

In de tweede editie van het Jumbo Huismerk Lab wil Jumbo met het thema ‘gezonder leven en eten’ gezond eten voor iedereen bereikbaar maken. 

Jumbo moedigt met het Huismerk Lab leveranciers aan om nieuwe en innovatieve producten te ontwikkelen, die binnen het Jumbo Huismerk assortiment passen en echt van toegevoegde waarde zijn voor de klant.

 

Inzendingen

‘Belangrijk is dat de inzendingen op een makkelijke manier bijdragen aan een gezonder eetpatroon’,  vertelt Colette Cloosterman-van Eerd, Formule en Innovatie directeur van Jumbo Supermarkten. ‘Ook de verpakking of presentatie is van belang’, voegt Cloosterman-van Eerd toe.

 

Top vijf

Alle inzendingen worden beoordeeld door Jumbo. De top 50 wordt op vrijdag 13 maart bekendgemaakt. Na de tweede selectieronde mogen uiteindelijk de 15 beste inzendingen op vrijdag 29 mei hun innovatieve product presenteren aan de directie van Jumbo. Zij beoordelen welke vijf producten straks in de schappen liggen en wie de overall winnaar wordt. Leveranciers kunnen zich tot en met vrijdag 27 februari aanmelden.

 

Lees verder op Voeding Nu online
WRR: Rem zetten op ongezonde producten

Reageer op dit artikel