Broccoli To Go op Utrecht Centraal

attachment-broccolitogo3-2-_cropped-100-446-332-9-24

Binnen de eerder aangekondigde Big BangBroccolicampagne van FoodGuerilla, is er vandaag een actie om de groente bij treinreizigers onder de aandacht te brengen.

FoodGuerilla biedt de treinreizigers Broccolihapjes To Go aan bij het station van Utrecht Centraal. Deze moeten het statement uitbrengen dat broccoli net zo lekker kan zijn dan een Big Mac, vette puntpizza of patatje met mayo.

Doel

In samenwerking met slimme reclamebureaus, branche-organisaties en andere enthousiastelingen die zich belangeloos inzetten, is Big Bang Broccoli opgesteld met broccoli als icoon voor gezond voedsel. Dat is hard nodig, want slechts 5% van de Nederlanders eet voldoende groente.

FoodGuerilla zal tot en met 11 juni broccoli acties organiseren om broccoli binnen Nederland beter op de kaart te zetten.

Lees verder op Voeding Nu online:

Productnieuws: Broccoli krijgt eigen reclamecampagne

Meer over
Lees ook
Vertrouwen van klanten in merken na nep-nieuws ongewijzigd

Vertrouwen van klanten in merken na nep-nieuws ongewijzigd

Nep-nieuws over grote merken tast het vertrouwen van klanten in het merk niet aan. Dit blijkt uit een onderzoek van Yang Cheng van de North Carolina State University.Volgens Cheng is er veel eerder onderzoek verricht naar de reactie van consumenten op nep-nieuws op sociale media, maar er is weinig gekeken naar hoe dit het vertrouwen in merken kan beïnvloeden....

McDonald’s introduceert veggie nuggets

McDonald’s introduceert veggie nuggets

Fastfoodketen McDonald’s biedt haar kip nuggets vanaf deze week ook in een vegetarische variant aan. Met de Veggie Nuggets wil McDonalds’s inspelen op de groeiende behoefte van gasten om minder vlees te consumeren.Dat meldt McDonald’s gisteren. De fastfoodketen zegt te zien dat steeds meer gasten ervoor kiezen om een keertje geen vlees te eten. Veggie...

Beyond Meat maakt ‘burgers’ voor McDonald’s

Beyond Meat maakt ‘burgers’ voor McDonald’s

Beyond Meat kan binnenkort mogelijk nog een grote fastfoodketen aan zijn klantenbestand toevoegen: McDonald’s. De fabrikant van vleesvervangers heeft een plantaardig alternatief ontwikkeld voor de BLT burgers.Vooralsnog gaat het om een lokale proef in Canada. Bij 28 restaurants in de Canadese provincie Ontario zet McDonald’s een plantaardige burger...